Nastavlja se bojkot marketa u Srbiji, neki posle prošlog podigli cene

Udruženje za zaštitu potrošača Efektiva pozvalo je danas građane na novi bojkot velikih trgovinskih lanaca u Srbiji koji će trajati od 10. do 14. februara.

„Od prošlog bojkota u petak 31. januara i nakon javnog poziva trgovcima da preduzmu konkretne korake u cilju sniženja cena, čak se dogodilo da su pojedini bojkotovani trgovci povećali cene. To zahteva novi bunt potrošača, koji će biti pretočen u bojkot u trajanju od pet dana“, poručuje udruženje Efektiva.

Ako ni posle ovog bojkota ne bude konkretne reakcije, oni upozoravaju da će, zajedno sa potrošačima, doneti odluku o bojkotu pojedinačnih trgovaca na duži period, kako bi ih primorali da snize cene.

Prema podacima Poreske uprave, u petak, 31. januara izdata je 865.758 fiskalnih računa, što je za 25 odsto manje u odnosu na dan pre kada je ih izdato izdato 1.157.985.

Oni su podatke uporedili i sa petkom, 17. januarom kada je izdato 1.103.159, a dan ranije 1.095.561.

Na dan bojkota broj izdatih fiskalnih računa bio je za oko 20 odsto manji u odnosu na ta dva dana.

Dalje, na dan prvog bojkota, ostvaren promet kod Deleza (Maxi i Shop&Go), Merkatora (Roda i Idea), DIS, Univerexporta i Lidla iznosio je 911.110.569 dinara.

Dan ranije, u četvrtak 30. januara u prodavnicama ovih lanaca ostvaren je promet od 1.334.431.914 dinara. Ovo znači da je u petak, na dan bojkota, u odnosu na prethodni dan, promet bio manji za oko 32 odsto, navodi u saopštenju Efektiva.

Više od autora

Smrtonosni virus kosi sve pred sobom: Ima ga i u ovoj popularnoj destinaciji Srba, simptomi su jezivi

Umrla Gordana Jadžič: Glumci se opraštaju, oglasili se i iz Jugoslovenkog dramskog pozorišta

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *