Unija poslodavaca Srbije prihvatila je predloženo povećanje minimalne zarade
Predstavnici vlade, poslodavaca i sindikata nisu postigli saglasnost o iznosu minimalca
Vlada Srbije donela je danas odluku da minimalna cena rada u Srbiji za sledeću godinu bude 405 dinara po radnom satu, objavljeno je u najnovijem Službenom glasniku.
To znači da će mesečna minimalna zarada bez poreza i doprinosa u 2027. godini iznositi oko 70.000 dinara.
Podsetimo, pre dva dana predstavnici Vlade, poslodavaca i sindikata nisu postigli konsenzus o iznosu minimalne cene rada za 2027. godinu, saopšteno je nakon redovne sednice Socijalno ekonomskog saveta Republike Srbije.
Kada je takva situacija, odnosno, kada na sednicama SES-a socijalni partneri ne postignu saglasnost o visini minimalne zarade, kao što se to desilo prethodnih dana, odluku donosi Vlada Srbije, što je uradila i minule godine.
Pre sednice održana su dva pregovaračka sastanka, ali dogovor socijalnih partnera nije postignut ni u završnoj rundi razgovora.
Takođe, kako je najavljeno, najveći teret povećanja minimalca podneće država podizanjem za 9,2 odsto neoporezivog dela dohotka.
Supruga I.S. i D.R. su se tog dana družili i provodili vreme zajedno I.S. je…
Tragediju su sprečile dve žene koje su uspele da razdvoje zavađene muškarce Policija je zaplenila…
Proizvod ima rok trajanja do 15. decembra 2026. i nosi oznaku lota L918M0H Nije u…
Sledi saslušanje osumnjičenog i dalje istražne radnje radi utvrđivanja svih okolnosti Tužilaštvo je odmah reagovalo…
R.D. (30) teško je povređen kada se na rođendanu svog deteta potukao sa N.S. novim…
Paket mera uključuje jednokratne novčane pomoći, popuste na energente, trajno povećanje penzija i plata Jednokratna…